Mit ad Neked a Beépített érdeklődő szolgáltatás?
A tanulás és a fejlődés lehetőségét
Az értékesítési tréningek nagyon jók, és rengeteget lehet tanulni belőlük. Szuper érzés, amikor oktatod az embereidet. Mindezek mellett abból lehet a legtöbbet tanulni, ha visszanézzük, visszahallgatjuk saját magunkat. Ilyenkor rájövünk, hogy néha olyan dolgok hagyják el a szánkat, amikről nem is tudtunk. Egy videó esetében azt is látjuk, milyen a testbeszédünk. Ezeket megfigyelve ki tudjuk köszörülni a csorbákat. Ha a csapatotok kijavítja azokat a hibákat, amiket csak a terepen lehet igazán tetten érni, akkor rengeteg plusz bevétellel számolhattok.
Kiderül, a legjobb miért a legjobb
Valószínűleg nálatok sincs minden értékesítő egy szinten a teljesítmény tekintetében, és vannak, akik kiemelkednek a csapatból. Ha megkérdezzük őket, mit csinálnak másképp, ideális esetben elmondják és meg is tanítják a többieknek. De sok olyan mozzanat van, amiről mi magunk nem is tudunk, mégis hozzájárulnak a sikerünkhöz. Ha van egy felvétel, ami egy valós értékesítési szituációt mutat, megnézhetjük, hogy a legjobb értékesítőink mitől a legjobbak. Ezután módszereiket tudatosan bevezethetjük az egész csapatnál.
A hibákat ki tudjátok javítani
Sokszor ott vannak a kezünkben "bizonyítékként" a számok. Ha nem megfelelőek az eredmények, el lehet menni az adott kollégával megnézni, mit hogyan csinál élesben. Azonban a legtöbször a csapattagok - ha velük van a főnök - nem mindent csinálnak ugyanúgy, mint máskor. Ezért érdemes élethű helyzetekben megnézni, mi is történik pontosan, így könnyebben kiderülhetnek a hibák. Hidd el, nagyon érdekes és tanulságos dolgokat láthatsz/hallhatsz, amikor visszanézed, visszahallgatod a kollégákat értékesítés közben.